John Saul – Vocile răului

UnknownExistă locuri în care răul se adăposteşte, lucruri în care răul se impregnează, suflete în care răul sălăsuieşte. În ce măsură reuşeşte oricare dintre noi, ajuns întâmplător în preajma răului, să se păstreze necorupt? Vacanţa de vară se transformă într-o înlănţuire de coşmaruri pentru trei adolescenţi care fac o descoperire stranie: o încăpere secretă, în care timpul are altă consistenţă, iar obiectele au origini sumbre. Un lac în preajma căruia se petrec dispariţii misterioase, o casă pe malul apei ce pare a atrage gânduri sângeroase, iată decorul în care cele mai sinistre imagini devin realitate.

De acelaşi autor

Coşmarul

Scris de Ilă Citilă

L-au impresionat din şcoala generală Marin Preda şi Mircea Eliade. Avea poemele lui Ginsberg în copii la indigo. Este vicepreşedinte al Asociaţiei Profesioniştilor de Relaţii Publice şi membru al American Association of Political Consultants. Coordonează blogul de cărţi BOOKISEALA.

One Responseto “John Saul – Vocile răului”

1. Ashok spune:

Ziua 6 Baile Felix – Oradea [aici se poate vizita cettaea] – Arad – Timisoara [am vizitat centrul unde ne-am plimbat printre porumbei, Catedrala Metropolitana, la Muzeul Huniazilor a fost inchis] – Resita – Caransebes [dincolo de Caransebes am gasit o pensiune la margine de drum unde am innoptat si desi era cam murdar le-am dormit de numa, probabil oboseala de noaptea trecuta si-a spus cuvantul] Ziua 7 dincolo de Caransebes – Baile Herculane [aici am ajuns cand ploua si am vazut cum oamenii pe ploaie faceau baie in apa calda, am vizitat si Grota Haiducilor, era o tablita unde scria 5 min pentru Grota Haiducilor si 50 min Grota cu Abur – unde nu am mai mers] – Orsova [aici este o manastire pe culmea unui deal – Manastirea Sfanta Ana facuta de cineva care a fost acolo ingropat de un obuz si care si-a propus ca daca ajunge sa poata material v-a face o manastire acolo ca a scapat] – Drobeta-Turnu Severin [aici este o cetate, Podul lui Traian si muzeul] – Tirgu Jiu [intr-un parc este Poarta Sarutului, Masa Tacerii si in alta parte a orasului este Coloana fara Sfarsit] – Lainici [aici ne-am oprit la pensiune, aveam in spate Jiul si noaptea a plouat cam tare si asa se auzea de tare ca abia am putut sa dormim] Ziua 8 Lainici – Manastirea Lainici – Ulpia Traiana Sarmizegetusa [3 lei – chiar o civilizatie romana a fost aici si si-a pus amprenta] – Hunedoara [aici este de vizitat un superb castel – Castelul Corvinilor – 6 lei – cred ca aici s-au facut multe filme despre evul mediu] – Sebes – [o gramada de radare, unul nu stiu daca nu m-a prins la o zona unde era 60 pe urma imediat 30 si eu eram cu 50, doar ca masina era indreptata spre partea opusa] – Sibiu [am vizitat doar Centrul de Est si ne-a prins o ploaie mare si ne-am continuat drumul] – Avrig – [am innoptat la o pensiune spre Transfagarasan] Ziua 9 intrare Transfagarasan – Transfagarasan [la urcare am avut o ceata densa de nu vedeam la 10 m, abia se vedea becul de ceata de la masina din fata, celelalte nu se vedeau deloc, ca urmare erau curbe unde urcam si cu treapta I, dupa ce am iesit din tunel dintr-odata senin, banchize de zapada, 7 grade Celsius, priveliste superba, doua cascade frumoase] – Baraj Vidraru [cam aglomeratie] – Manastirea Curtea de Arges – Calimanesti – Caciulata Manastirea Cozia – Baile Olanesti [aici cereau 100 lei la pensiune pe o noapte asa ca am luat-o spre Horezu] – in apropiere de Horezu [la pensiunea La Calu Balan am innoptat cu 80 lei] Ziua 10 spre Horezu – Manastirea Bistrita – Manastirea Hurezi – Horezu [denumirea vine de la faptul ca sunt multi huhurezi] – Manastirea Polovragi – Pestera Polovragi – Pestera Muierilor – Ramnicu Valcea – [drum foarte aglomerat si chiar stai mult] – Pitesti – [drum rau cu gropi] – Targoviste – [drum rau cu gropi] – Ploiesti – Buzau TOTAL 3201,5 km